Wednesday, June 9, 2010

tipler


yaa ben anladim hangi tur tiplerden hoslaniyorum en sonunda. ulan kac yasimiza geldik, yeni cakiyorum davayi. bu da garip bi durum tabii ama sonucta ne demis hans van haydberg (boyle biri yok, ben demin uydurdum, oldu) yapacagimiz en guzel yolculuk kendi icimize yapacagimizdir diye...

neyse benim tipim soyle kumral olucak kesin, duz sacli olucak, renkli gozlu olucak, sivri burunlu ve kucuk memeli genis totolu olucak. toplumun genelinde ya cok sevilen ya hic sevilmeyen tipler vardir ya, onlardan olucak. bold olucak arkadas, tavsan boku gibi olmiycak, elini masaya vurabilecek. oyle benim agzima bakip aa canim sen nasil istersen vs demiycek, sikerim lan adam ol diycek... harbi degil ama, yani vardir ya boyle delikanli tipler, agzi bozuk filan, onlardan gicik kapiyorum uni.de oyle bi kiz ark.im vardi, kariyi opmustum 2. date'de bana tokat atmisti! boyle arabayi filan hizli hizli kullanan ariza bi tipti. neyse canim bana cok oyle tipler... iste anlattim, bu tanima ayca uyuyor cok varlier (bkz asagidaki post'da resimleri var, canim benim yaa.) yaptigim arastirmalardan anladigim gadariynan 78'li filan olmasi lazim (77'liymis buldum netten), iyi iste yasi yasima da uygun. seviyorum lan. ben de cok duzgun bi tipim, agzim filan laf yapar, oyle mal gibi oturmam karsisinda, unu sani karsisinda ezilmem, gidip konussam mi lan, nerden bulurum ki, nerelere takiliyodur boyle tipler. erkek arkadasi var midir? nasi bi tiptir, sisko killi ve de zengin midir? eger oyleyse ben de oyleyim, sisko killi ve de zenginim, yani sansim var... yok ince boyle ceylani model tarzi efeminator bi tipse, eger oyle tiplerden hoslaniyosa sicarim, buyuk sicarim... neyse ben ayca'yi seviyorum, adi bile guzel yaw...

simdi kucuk meme ve genis totoyu abartip da karsima gelmeyin. bunlarla karsima cikmayin. kucuk derken insani boyutlarda kucuk (i.e. > sivilce, limon, tenis topu, vs < portakal, greyfurt, kavun, karpuz, futbol topu, vs) genis toto da geniscene yani, bokunu cikarmayin lutfen. oyle yan gel yat osman yayilmis totolar (bkz: turkiye'deki karilarin 95%'i) ilgimi cekmiyor...

neyse toto ve meme konusuna da bi aciklik getirdikten sonra bu tanimi ete kana, cana donusturmek lazim, ornek ayca varlier, genis aile'de oynadi doktor hayat rolunde. hayat verdi faydasiz cevahir'e, bana da verdi kesinkes soyliyim (kim cikariyo bunlari kim, kim, kim!). ornek candan ercetin ama onun totosu genis degil (galiba bu genis toto cok da onemli degil), meltem cumbul (onun da saclari duz degil, ya gerci sac da cok onemli degil sanirim)...

iste hayat sevgili dostlar, bugun sevdigini yarin sevmiyosun, bugun sana guzel gelen, yarin sikici ve cirkin gelebiliyo. zaten ne demis buyuk dusunur karl payne (bu da yok) bir yikandigin derede bir daha yikanamazsin, degismeyen tek sey degisimdir diye...

ben de boyle degisip degisip isin bokunu cikarmak istiyorum yani.

neyse bunu da acik ve secik ifade ediyim istedim. sikinizde mi degil mi bilemiyorum, ama sizin sikinizde olup olmadigi benim sikimde degil onu biliyorum.

2 comments:

  1. Off, ben yiycem o tokadi var ya... Ne kadar seksi bir hareket olm kizdan tokat yemek!

    Seviyorum oyle hatunlari; erkek gibi olacak, gerekirse agzini bozacak, benimle raki icecek, PS3 oynayip bira icecek... Fakat sabah kalktigimda kahvalti ve sarkiyla beni uyandiracak, third party ile bir problem olursa beni erkegi bilecek ve sesini kisip oturacak...

    Bunlarin butunu, aslinda oturmayi kalkmayi bilmenin bir parcasi. Disaridan bakildiginda kedi gibi uysal bir kadin, ama evin icinde yangin gibi bir ask...

    Ne bileyim, benimki de ters olabilir bazi bunyelere... Hani kimisi hanim hanimcik sever ya, yumsak yumsak...

    Bugun sevdigini yarin cok sevmezsin belki ama, harbiden sevdiysen bir yerlerini oyup da gider iste. O cukurla yasarsin kardes. En olmadik anlarda agrir cukur, ne kadar cok cukurun varsa o kadar doldurmaya calisirsin...

    Daha da abartip dagilmadan, kachayim ben.
    Ultra ozledim, opers!

    KIRMIZI ADAM

    ReplyDelete
  2. girmizi gardes, ben de ozledim. cukurlar cogaldi, full cukur oldum gibi bi sey... anuna goyiim yegen...

    neyse ya, ben yarin aksam bu saatlerde bangkok'da singha icip go go kizlarina bakcam, sikmisim cukuru...

    ReplyDelete