Sunday, August 15, 2010

di mi cevat abi? evet

ya kardesim deli cevat on numara adam harbi diyorum, herif sikine saat takiyo lan! ahahaha! simdi kaydim dostum kirmizibebe'nin sayfasina yorum yaparken aklima geldi de yaziyim dedim.

adamin boyle hayali arkadaslari filan var, benjamin var, albirt var, aleksandir var filan. hayal dunyasi cok cetrefilli ama iyi insan. mesela kadina tecavuz eden gergadana tecavuz ederek kadini kurtarmasi filan taktire sayan. kelebekler osurmaz, osursa da duyulmaz benjamin, oyle degil mi sevgili kendim olan ben, super replikler...

iste geliyor (kopi peyst)

-benjamin cildiracagim.. deli olmadigimi kanitlamak icin ne yapmaliyim? illa gotume universite mi sokmam lazim.
+hayir cevat aabi, cetvel soksan yeter..
-ciddi misin, benjamin killandim yalniz, ibne falan olmayayim sonra
+yok cevat aabi standartlari var bu isin, 20cm sokman yeterli.
-cok sevindim benjamin derhal bir cetvel bulmaliyimdir kendime..
## hemen ilk gordugu evin kapisini calar, kapiya cikan bayana: ##
-ee merabaa, cetveliniz var miydi acaba gotume sokucam da..


spiker cevat:
"ağrı dağı'nda yaşarken beş parasız gittiği amerika'da burun kıllarından ördüğü kazak ve hırkaları satarak dolar milyarderi olan behlül vehlül hedefinin koltukaltı kıllarından öreceği halıların üzerine işemek olduğunu açıklarken kalp krizi geçirerek geberdi salak herif."


gokhan dabak 99'da recel diye bi aldum de cikarmisti leman produksiyon'dan filan, tirt oldu gitti ama kardesi asuman dabak'in dabak gibi dotu vardir, o da ayri...


neyse cok uzatmiyoruz lafi ve hububat fiyatlari'na donuyoruz.
di mi cevat abi?
-evet.

No comments:

Post a Comment