Friday, August 20, 2010

sismancanim


canim, bitanem, bebegim, tombulum, melegim, askim...

bugun sen beni terkedeli 55 gun oldu tombulcanim. bugun beni oksuz, meleksiz birakali koskoca 55 gun oldu... bugun sana bir daha sarilamayacagim 55 gunu doldurdum... bugun beni hesapsiz, kitapsiz, kim ve ne olursam ya da olmazsam oliyim sevecek TEK insanin, cancanimin gidisinin 55. gunu... bugun 55 gun oldu, sana sarilamayali, kumgene oturamayali... bugun 55 gun oldu omzundaki gamzeye dokunamayali...

simdi artik beni bu dunyada kimse sevmeyecek, kimse senin gibi sarilmayacak koklamayacak, opmeyecek... bir daha bunlarin hicbirine sahip olamiycam. bir melek gibi uctun gittin kollarimda saramadan seni, seni opemeden...

biraktin gittin beni, cakallarin, kan emicilerin, haysiyetsiz alcaklarin, yalanci severlerin, orospu cocuklarinin arasina... biraktin gittin beni, bak bana ne diyorlar annem bak bana ne yaftalar yapistiriyorlar. bak, ben sensiz bir hicim, yokum...

canim benim, bitanem. bugun senin gidisinin 55. gunu, seni cok ozledim annem. cok ozluyorum. sana sarilmak istiyorum, senin sesini duymak istiyorum....

canim annem, bitanem, tombulcanim, cenazene deli kezban geldi, mavi bi sapka, mavi cirtlak ayakkabilari vardi. eve giderken dedim kendi kendime, gidince anneme de anlatiyim guleriz beraber diye. ama bi an sonra aklima geldi, o evde artik sen hic olmayacaksin... artik sadece ikimizin paylastigi hic bir sey olmiycak, birlikte son bi sigara icemiycez, senin sigarandan versene, o kisa daha az zararlidir diyecek kimse olmiycak, sikilip bunaldiginda nanik yapicak kimse olmiycak, kilit sesini duyunca ayaga kalkip gozlerinin ici gulerek, nerden ve ne sekilde ve kacta gelirsem geliyim beni bekleyecek kimsem olmayacak, hic bi yerde yanimda olmayacaksin, ne mutlu gunumde benimle sevinip gozlerinin ici gulecek, ne aci gunumde yanimda olup bana arka cikacaksin, elini soyle bi sallayip "amaaan bosver, sonunda olum mu var?" demeyeceksin anne...

annem bitanem, ne yaptin sen, niye gittin, niye beni birakip gittin? hani birakmiycaktin, hic birakmiycaktin beni... hani bu cakallara yem etmiycektin, hep yanimda olucaktin, hani torunlarini sevicektin anne? hani mutlu bi pazar gunu seni ziyarete gelince bana gulucektin... beni KIMsesiz biraktin annem, kim kaldi senden sonra, kim? soyle bana? ben sana kazik atmadim, sen bana attin. hep derdin seni ne kadar sevdigimi olunce anlayacaksin diye, annem, ben senin beni ne kadar sevdigini yasarken de anladim, benim icin nelere katlandigini, NElerden (senle benim aramda sonsuza kadar sir) vazgectigini... annem, cenazende vasiyetini yerine getiremedim, yapamadim yani. ama sen beni anlarsin, affedersin, yapilabilecek bir sey degildi. ama senin istedigini yaptim anne, ismail dedemin yaninda yatiyorsun, hep istedigin gibi sevgili babaciginin yaninda... sen gittiginde ben de dedim, ben de annemin yaninda yatarim diye, ama olmadi anne, daha sana aglayamadan ananemi senin yanina geldi. makbus'u pek sevmezdin, daha dogrusu severdin de baban kadar sevmezdin. artik ne yapalim, bi yaninda sevgili babacigin bi yaninda battulanim. ben nerde yaticam anne?

ceylanin eriyor anne, bitiyor... sen gidince cok kotu oldu burasi, hic cekilmiyor... kimse senin gibi degil anne, olmuyor.... olamiyor...

canim ANNEM! bitanem tombulcanim, seni COK ozledim... tahmin edebilirsin ne kadar ozledigimi, senin ben yokken beni ozledigin her gun kadar ozledim annem... Annem ozur dilerim, OZUR DILERIM, seni bensiz biraktim, sikimin keyfine baska yerlere gittim, yuvadan uctum. ta ki sen gidince anladim annem, yuvama donmem gerektigini, artik cok oldugunu artik yarardan cok zarar verdigini... ozur dilerim tombulcanim, sensiz o eve girmek cok zor... yatagin hala sen kokuyor biliyor musun? gecen gun yani senin 7'in oldugu gece uzandim orda biraz, agladim filan neyse... sen kokuyodun, dunyanin en guzel kokusu kokuyodu annem...

annem bitanem, tombulcanim, kimseyi sevemiycem ve kimse de beni sevemiycek sanirim... ben sana asik olarak olucem...

ceylan gozlun agliyor anne, gurbette yalniz dustu anne. once ankara, sonra sikago, sonra singapur, neden kaciyordum, neden kaciyorum hala, bilemiyorum... ama kactikca batiyorum, dibe dusuyorum, gel beni kurtar annem...

minicik sismanim benim, canim askim, seni ozluyorum. COK... istemiyorum gitmeni, gel yanimda dur... LUTFEN...

4 comments:

  1. Benim ki de tombul ? Veriyim mi ? :( Olmaz ama değil mi :/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ben ölürsem,oğlum da mı böyle hissedecek?

    ilk okuduğumda ağladım,yazamadım.

    2 gün gerekti tekrar okuyabilmem için.

    ReplyDelete
  4. @Paria
    olmaz Paria, ben benimkini istiyorum. zaten sen vermezsin, versen de pisman olur geri istersin hemen...

    @Kirmizi Adam
    Geldin mi? mail at. ona gore tatil alicam.

    @Sishypos
    Bilemiyorum, karsilikli bir etkilesim bu sanirim. Ben tek cocugum, o yuzden aramizda degisik bir bag vardi.
    Belki senin oglun da sovenistse sen olunce boyle hissedebilir...

    ReplyDelete