Thursday, October 21, 2010

kirmizi'ya cevap: kizilay ve hattori hanzo

kardes, su ana kadar okudugum en komik yazin bu, tebrik ederim. sanki senle karsi karsiya gecmis muhabbet ediyomusuz gibi hissettim harbici. hani filmlerde mektuplar okunurken o mektubu yazan seslendirir ya 'ahmet, sen bunu okudugunda ben cok uzaklarda olucam' falan filan diye, hah iste oyle oldu yaziyi okurken. sen konustun yani oyle...
yataktaki makyajli japon liseli abla fantezisi guzel de oyle kare kare yapiyolarya, moralim bozulur, canim sikilir, sen bilemezsin daha neler (bkz rafet el roman)

of lan bi rafet el roman vardi, ona ne oldu ya... bi ilhan irem'le birlikte alemdedirler heralde...

operim kardesim, burda kan aliyolar benden, kizilay gibi ortalik, ya da kill bill vol 1, hakkim olan izni vermiyolar, herkes ustume geliyo, oynatmaya az kaldi harbici... kafayi yiycem sanirim, yakindir...


olm aslinda japonya yakin, gitsem hattori hanzo kilicini alsam direkt saldirsam 15 kisiye kaci yerde kalir acaba? polis gelene kadar kac kisiyi oldurebilirim? bence oyle kilicla karsilarina cikarsam on numara olur, boyle fara bakan tavsan gibi kalirlar, bu da bana fazladan 30-45 saniye filan kazandirir... of lan super dusunmesi bile harika. dusunsene sirtimda laptop belimde hh kilici giriyorum ofisden iceri. etrafi temizleyen kadina gulumseyerek bi gud morning, direkt mudurun odasina giriyorum, ama sakin, ona da gud morning diyorum, sonra kilici cekip kafasini ucuruyorum. sonra o anda tabi bagirisma filan bi kaos ortami oluyo. ondan sonra bi parca hizli hareket etmem lazim. hemen caprazda yeni gelen mudur var, onun odasina girip daha ne oldu filan anlamasina firsat vermeden (ki iq'su bi parca dusuk, hemen anlayamaz) onu da bictikten sonra, yan odada azili dusmanim hamile mudurun odasina giriyorum. artik bu andan sonra birileri sirene basmis durumda, etrafta cigliklar, admin'ler filan bagiris cagiris, aglayanlar var, 2 odanin kapisindan yerlerden filan kanlar geliyo, hali kan olmus, emmis boyle vicik vicik ortalik. 2. muduru tam bicememisim, boyle olulerin donusundeki gibi (hani bkk'da gordugumuz eleman gibi!) surunerek geliyo, ben o sirada hamilenin odasina daliyorum, artik seri hareket etmem lazim, kilic da agirlasti, laptop cantam hala sirtimda, biraz pismanlik bastirir gibi oluyo, ama ic sesimi dinlememem lazim, iceri giriyorum, kilic uzun oda kucuk, kapidan hemen, girmeden iceri yani, yukaridan asagiya biciyorum. HH kilici bu olm boru diil, keskin, kafatasini ikiye biciyo, duvardaki haca kan ve beyin parcalari fiskiriyo, karini gozleri kendi icinde donuyo... gitti.

muthis bi ugultu var, siren caliyo ciyak ciyak, insanlar agliyo toz olmus ortalik, ya da ben tozlu goruyorum, elim titriyo, kilic cok agir. takriben ilk olaya baslamamdan bu yana 2 dakika kadar gecti, henuz polis yok, herkes sokta, bana mudahale eden de yok henuz... yuzum gozum kan icinde, midem kalkiyo, bogurmek istiyorum, ama son bi kisi daha var halledilecek, hemen yandaki kubikte, ona yoneliyorum, yerinde yok, korkudan kafeteryaya kacmis, kapiyi kapamislar, telefonla polisi filan ariyolar aglayarak. kapi HH kilicim karsisinda caresiz, biciyorum, aciyorum. bakiyorum 2 admin ve kubikte olmasi gereken yere cokmusler, agliyolar. yavasca yanlarina dogru 1-2 adim atiyorum. sesleri daha yukseliyo. o sirada kendime geliyorum yavas yavas, tozlar kalkiyo gibi oluyo. polisine geldigini duyuyorum. kafeterya kapisi ve biraz duraklama dolayisiyla en az 3 dakika kaybetmis olmaliyim, aksiyon 5 dakka oldu total, dolayisiyla yakalanmama sanirim 10 saniyeden az bi sure var... aglayan 3luye arkami donuyorum, fonda malaguena salorosa caliyo chingon'dan. agir adimlarla bicilmis kapidan cikarmis gibi yapiyorum, son saniye kendi etrafimda hizlica ve estetik bicimde donup HH kilicimi havaya kaldiriyorum (filmlerdeki isiltidan oluyo tam ucunda) ve aglayan 3lunun ortasindaki (kubikte olmasi gerekeni) yukardan asagiya dogru yirtiyorum, beyaz gomlegi kan oluyo once, sonra kendi uzerime bakiyorum, 4 kisinin kani corba olmus, acayip igrenc bi goruntu tekrar midem kalkiyo, ama bunu seyretmem lazim, zaten 3-4 saniye bi zamanin kalmis... memelerinin ortasindan kan fiskiriyo, midesi de yarildi sanirim acayip goruntu. aglayan 2li (artik 2li oldular tabii) bayildi galiba, aglama kesildi ya da ben polis sireninden duymuyorum... iste sonra polis geliyo yakaliyo ya da vuruyo beni.

operim bol bol, kendine iyi bak.

tavsan kardis zacky

1 comment:

  1. Oha! Kan gövdeyi götürmüş.

    Bunun filmini yapalım kardeş... 'Memelerin ortasından fışkıran kan' zaten şiddet ve erotizm unsurlarını özetlemiş. Quentin Tarantula gibi adamsın valla! Hasılat rekoru kırarsın. :) Sonra beni de görürsün herhal?

    Öpers! Sonra da kaçars hehe... :)

    ReplyDelete