Thursday, September 23, 2010

yatmadan evel sut ic


yatmadan evel yaziyim dedim. son sigara esliginde. yok cay yok. aksam carpiti yapeyyo evlaaadim.

acayip bunaldim, nedenini bilmiyorum. hic kimseye, hic bir seye ve de daha onemlisi hic bir agenda'ya bagli olmadigimdan, mesela tatile mi ihtiyacim var, ya da ne biliyim bunaldim mi ya da bunalimda miyim, bilemiyorum...

normalde yanindaki insanlar derler, abi bunalimdasin sen, yok tatile ihtiyacin var, yok bak rusa gidelim, on numara ruslar gelmis, beraber duj filan... ama yanimda kimse olmadiginda bunlari soyleyecek, daha dogrusu hic kimse olmadigindan, yani bunlari soylemeyi birak, iki ekmek bi hurriyet diyicek biri bile yok oldugundan, bunalimda miyim, kendimi mi kandiriyorum (simartiyo muyum? ki yaparim cok cok) ya da ne biliyim ooole geldi, bi kac gune gider bi ruh halinde miyim bilemiyorum...

sadece sunu biliyorum, karsimdaki insanlara acayip bagirma ihtiyaci duyuyorum. boyle ana avrat gidiyim filan, benim hakli oldugumu anlasinlar, bana hak versinler, herif dolmus abi hakli vs. vs. desinler istiyorum...

yani yegen, hakli oldugum ispat etmek istiyorum, neye karsi oldugunu bilemesem de, ve de en onemlisi, kendi hakliligimdan kesinlikle emin olmasam da...

yegen, yumurta mi tavuktan cikar, tavuk mu yimirtadan? yimirtaya koyiyim, sana bi sey olmasin. gote giren semsiye acilmaz ama cok zorlarsan acilir....

operslers en blogger koselerinden abisi...

2 comments:

  1. Aynen kaynen. Yarın bi arayayım seni de konuşalım bakalım... Yarın derken 14-15 saat sonra işte, senin totonda pireler samba yapıyodur şimdi.

    Öpers kardeş. Ne diyorum sana, Bostancı-Beyoğlu hattı. Onu düşün...
    Kırmızı.

    ReplyDelete
  2. @kardes:
    kardes ben olmusum aglayanim yok. hayat vururken sagli sollu, kendimi et marketinde calisan, 100 dolara sov macina cikan mickey rourke gibi hissediyorum...

    ReplyDelete