Tuesday, September 28, 2010

dizihd.com

valla seviyorum bu siteyi. on numara site.

bak neleri seyrediyorum:

ezel
yahsi cazibe
genis aile
kurtlar vadisi pusu
kilic gunu

arada sikildikca da kafama gore oyle diziler seyrediyorum. hayatim roman blogger aga. haa bu kilic gunu cok iyi bu arada. lumpenle lordun kavgasi (aynen bu laflar ediliyor ki taniyanlar bilir lumpen ve lord en sevdigim laflardir, haa bi de abeci var, ama onu daha kullanan olmadi dizide) seyret on numara diyorum. musa'yla firavun da diyolar...

daha 2. bolumde, yakalarsin. savas kiziltan var (dizideki adi, gercek adini bilmiyorum, sikmisim de zaten. benim de dizideki adim zac nord zaten, cok guzel ama dokunakli, adim zac, kolay akilda kalan, amerikan vari, soyadim nord, hafif bi fransizlik var, sanki aslinda north'mus da nord olmus gibi, paris'de gar du nord vardir, kuzey gari, cikista bi suru oropular vardir jartiyerli filan. on yedi yasimda onlari gorunce hastasi oldum, fetis sahibi ettiler beni yellozlar), on numara oynuyo, super herif, kendimden bi parca buluyorum valla adamda. vericem o derece seviyorum. iste seyredin, acayip rol kesiyo gotoglu got... bi de kaderini benzetiyorum kendi kaderime, cok tatli on numara bi kiz arkadasi varmis, o da oyuncu, ama onun da ismini bilmiyorum, kiz oluvermis kanserden. sektirmis gitmis yani (sektirmis, siktirmemis), benim sismancanim da gitti, ben de dagildim ondan sonra, toparlayamiyorum. savas kiziltan da toparlayamiyo sanki oyle bi hali var... on numara yani, seyret, adam super rol kesiyo... ha ben de super rol yaparim, boyle agzin acik bakarsin gotunle cereyan yapar.

ne diyodum blogger aga, hayatim roman, canim annem bitanem sismanim da cok severdi dizileri, en sevdigi sey de film dizi vs konusu anlatmakti. "anlatiyim mi, anlatiyim mi, lutfen anlatiyim" diye simarirdi. cok zaman anlatma derdim, ya daha onemli bi isim olurdu (daha evel soyledigim gibi hafta sonlari cumhurbaskanligi gorevini yurutuyorum, apo gul de gelip burda dizi filan seyrediyo, aleme kayiyo), ya da sikilirdim, "off simdi uzaticak da uzaticak" diye... ya iste gordun blogger aga, boyle got olursun. uzaticakti da ne olucakti, gonlunu alicaktin, got! adam diilsin, ama bunun farkinda diilsin. yani gulhane parkindasin ama ne sen bunun farkindasin ne de polis farkinda...

neyse psikopata baglamak, sonrasinda aglamak yok bu aksam. bi mastir, sonra yatarim.

bak dizihd.com konusu, sitenin sahibi (agasi) da KotuadaM. hayatta iyi adamlar var (kizlara gidiyolar hatta sarkisi bile var), ama kotu adamlara da ihtiyacimiz var aga. adam yemiyor icmiyor, siteye guzel guzel dizileri koyuyor. ne guzel reklamsiz vs.siz seyrediyoruz anasini satiyim. ne guzel istanbul!

hemen link'i de atiyim tamam olsun: http://www.dizihd.com/the-whole-truth-1-sezon-1-bolum-izle-hd/comment-page-1#comment-15765

boyle yazistik azicik. ben guldum, siz de gulersiniz belki.

biralar bitmek uzere. ben daha bitmedim. yikilmadim ayaktayim, dertlerimle basbasayim...

yok lan ayakta diilim, oturdum yaziyorum oh keka...

hadi lan dagilin, adami hasta etmeyin. tamam bitti, siktirin gidin, keserim topunuzu allaama.

3 comments:

  1. @zey0zey: niye dagildin? nedir? normal yazdik yani. toplan kendine ceki duzen ver hadi... hayat bos super fm le cos. :)

    ReplyDelete