Sunday, October 17, 2010

blog yorumu

kusum sana yalan mi soylediler, uzduler mi seni?

haci baglamisin yine romantige. nedir ya, kim cikariyo bunlari kim kim kim (yuzde iki ulvi'nin tonundan okuyun).

ya kardesim, diyorum bak dinle, bininci kez diycem, ask, sevgi, palavra, romantizm, evlilik, over rated. bu kadar. yok bunlar sacma sapan seyler, bizim insanlarda var sadece. bak hayvanlara hic romantizm yasiyolar mi? oh takir takir takiliyolar, hayat bu... simdi bi dalaylama (tebrik degil tevkifdir o) cikar, iste insanlari hayvanlardan ayiran hede hodo der, kesin der, gerzek cok ne de olsa...

oh olm ipimle kusagim, biramla sigaram. olay bu, eglen cos super efemle, uzemesin kimse seni...

beni sadece kalemin icindiler uzebilir, onlarin da kaleme girmeleri 10-15 sene aldigindan uzmezler, esittir: kimse beni uzmez. yani romantizm zart zurt anlaminda... kardesim akilli ol... operim. diger yazinda saglik problemi filan demisin de oyle aman aman bi sey olmasa gerek. detay bakamadim, h.sonu oldugu icin ulke yonetiyorum, mesgul bi insanim ben kardesim...

olm lan dikkat ettim de senin bloga yaptigim yorumlar, kendi bloguma yazdigim yazilardan cok daha iyi oluyo. yani bi nevi belecsilik, tanju gibi, ortalayosun sen, konu da romantizm irt zirt, ben de golu atiyorum, kendimce yani... bu yazimi kopi peyst yapiyim kendi bloguma! sevdim lan ben bu isi, 1 yaziyla 2 blog...

hadi kacars. opers.

zacs nords

4 comments:

  1. Zac,yorumu yayınlama istersen ama iki laf demezsem catlarım kırmızı adamı da mesgül etmeden direkt sana atıyorum topu.
    ağa belki ne haddime ama senin yazdıklarını okuyunca kafamda direkt soru isareti cakıyor yok böyle birsey harbi harbi böyle mi düsünüyorsun,kalemini konusturuyorsun ,anlamadım ben bu isi.
    ama eğer kendi öz düsüncelerinse tebrik ederim idolumsün, umarım bir gün bende senin kadar katatonik olurum :)ama iste insan evladı hatun kisi olunca aşk mesk belki vardir diye kaşınmadan duramıyor...

    ReplyDelete
  2. Adım geçmiş, yazmasam olmaz.

    @lifegoeson; canımsın. Zac çok kral adamdır, aynı anadan değiliz ama kardeşimdir (aynı anadan olsak bu kadar olmayabilirdi), ciğerimi bilir, sevdi mi de on numara sever... Ki öyle yaptı zaten, çok sevdi, ben şahidiyim. Ortak noktamız çoktur kaderde, sadece o kalemini iyice özgür bırakmıştır, helal olsundur. Tabii ki öz düşünceleridir, ama birbirimize çok terapi yaptığımız için onun da düşünceleri değişebilir.

    Bir ömür geçemez böyle; geçmemeli öyle değil mi? Onunki de geçmeyecek, benimki de. Ama 67 yaşımda da kardeşimle karşılıklı içip biz ne yaptık diye dertleşeceğiz. Artık buraya devamını isterse o yazar...

    Katatonik ne demek onu ben bilmiyorum. Cin tonik gibi birşey mi? :) Buzluysa alabilirim ben.

    Öptüm ikinizi de.

    ReplyDelete
  3. @lifegoeson: sana blog yazisi olarak cevap vericem.

    oh bladi oh blada layf goz ooooonn diyesim var

    @girmizi: operim kardesim.

    ReplyDelete
  4. Kırmızı,
    no idea, geçiş diyorsun geçmiyor ya hala ergen sorunları(nerden?nereye cevaplsam kiminle diyecemde :)
    zac kıcık olmasın senden ötürü torpilliyim agır cvp da olmasın :(bazen diyorum adamım hiçbir seyi takmıyor; darısı başımıza bazen de insanın harakiri yapasını getiriyor,neşeli bir arkadas mı bunalım mı çözemedim,U2 ; 67 yasında bende geleyim mi?tümden bunamış olmazsam davaları dinlerim:))bak bende de az dava yoktur oda ayrı

    katatoni bir hastalık değil; semptomdur.(şizofreni, ağır depresyon,yanlış insana emek de aynı etkiyi yapar bence)katatonik durumdaki hasta dışardan verilen etkiye karşı tepki üretmez. dışardan müdahale ile vucüt hareket ettirildiğinde son bırakılan hali ile saatlerce hatta günlerce kalır.

    genel olarak gözler açıktır bazen kapanabilir, tekrar açılabilir. katatoni bir koma durumu değildir..

    katatonik hasta etrafında olan bitenleri farkındadır ama tepki veremez. ancak katatonik tablodan çıktığında bunları hatırlamaz yada çok azını anımsayabilir.

    Zac,bak küserim ona göre;aslında silecektim yazdığımı onuda yediremedim :)Tırsıyom ona göre...tabi korkunun ecele faydası yok dersen de napım kendim kaşınmış oldum.bak öyle gariban çorak topraklarda,on cocuklu bir ailenin en kücük cocuguyum ,bir kücük emrah bakısım vardır ki.(bir kısmı dogru)
    e bari kısa bir post olsun,please ...

    ReplyDelete